Monday, February 13, 2012

Στο διάβα της εβδομάδας.


ΔΕΥΤΕΡΑ: Θεέ μου δεν φοβάμαι για την πορεία τής ημέρας μου,
γιατί θ' αφήσω Εσένα να με οδηγείς.
ΤΡΙΤΗ: Θεέ μου, όποιο άδικο σήμερα έρθει για να με πληγώσει,
βοήθησέ με να μην ξεχάσω ότι υπάρχει η Δικαιοσύνη σου, πού θα το επανορθώσει.
ΤΕΤΑΡΤΗ: Πατέρα ευλόγησε το σπίτι μας σήμερα και όλους πού μένουν εδώ σ' αυτό. Έτσι όλοι πού έρχονται, να μπορούν να νοιώθουν βαθειά μέσα τους, την ευλογία Σου.
ΠΕΜΠΤΗ : Προσπαθώ ν' ακολουθώ το θέλημά Σου, κάνοντας όσο μπορώ πιο καλά το καθήκον μου.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Έλα Πατέρα αυτή την ώρα και ευλόγησέ με.
Δώσε μου σύνεση για να νουθετώ σωστά.
Δώσε μου σωστή κρίση, για να μπορώ να κάνω το σωστό.
ΣΑΒΒΑΤΟ : Η αγάπη Σου Θεέ μου γεμίζει τη ζωή μου. Όταν σκέφτομαι ότι μ' αγαπάς, δεν παραπονούμαι για όση αγάπη δεν βρίσκω καμιά φορά από τούς συνανθρώπους.
Η αγάπη Σου, με γαληνεύει ειρηνικά.
ΚΥΡΙΑΚΗ : Είμαι λευτερωμένος, είμαι νικητής.

Μια βδομάδα δούλεψα, πάλεψα, έπεσα, σηκώθηκα, ξανάρχισα από την αρχή. Νίκησα μα Σένα στο πλευρό μου.
Όταν το σκέφτομαι ορθώνομαι,
χαμογελώ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

No comments:

Post a Comment